Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-07, 10:58   #8
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg har lest det

Bare kan ikke skjønne at det er morsommere å gjøre det mer vanskelig og dyrere. Brev er brev uansett og det er mail eller ikke. Budskap er budskap. For meg i allefall.
Men vi trenger ikke være like altså. Men jeg syntes det er så styr å huske på å kjøpe frimerker, ta med å poste osv. Ser ikke noe sjarm overhodet

Men lykke til på jakten

Så usympatisk av deg å komme inn i en sånn tråd bare for å diskutere. Jeg har merkelig nok ingen problemer verken med å få kjøpt frimerker eller med å putte brev i postkassa, og jeg synes det å skrive brev på pc er upersonlig. Dessuten samler jeg på alle de flotte, fargerike frimerkene jeg mottar fra hele verden. Men nå skal jeg slutte å forsvare hobbyen min overfor deg.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo

Sist redigert av Gremli Skremli : 27-02-07 kl 11:03.
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat