Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-12, 17:56   #155
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 11. desember: Salt karamellsaus på glass

Jeg har nå mislykkes med fire porsjoner, og skal kjøpe ny gryte. Men jeg kan ikke fordra pepperkakehus-knekk-smak, og bare et hint av brent blir feil.

Men med mislykket mener jeg bare at den smaker et hint av brent, altså. Alle andre synes den er god, og den er sikkert god til isen vi skal ha til dessert i dag. Men neste gang skal jeg ha mye bedre tid, svak varme, og så skal jeg ha emaljegryte eller et eller annet nytt med TYKK bunn. (Det trenger jeg uansett altså.)

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat