Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-20, 15:39   #10
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ulemper ved hund?

Kostnad, tid og bundethet er selvsagt de store bakdelene med å ha hund. Jeg tenker også at man må tenke gjennom om man har, kan ha eller ønsker å ha et liv som passer en hund. Jeg mener helt alvorlig at man ikke bør skaffe seg hund hvis den de fleste dagene må være alene hjemme en hel arbeidsdag. Hunder er i høy grad flokkdyr og de bør få slippe å være alene hjemme mange timer hver dag.

Jeg mener også man bør tenke gjennom hvordan man bor før man får seg hund. Jeg bodde en periode på noen måneder i en leilighet i en lavblokk og synes det var fryktelig slitsomt å måtte kle på meg og gå ut med hunden hver gang den måtte på do. Det endte med at hunden jeg hadde da, bodde i fosterhjem hos min far til jeg fant et sted å bo med hage og gjerde. Mange synes det er helt greit å måtte gå tur hver gang hunden må ut, men for meg passer ikke det. Hadde jeg ikke hatt stor inngjerdet hage, hadde jeg ikke hatt hund. Dermed begrenser hundene også oss en del når vi nå så smått vurderer å flytte på oss.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat