Vis enkelt innlegg
Gammel 23-12-22, 09:56   #9
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.462
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den Store Riskremundersøkelsen 2022

Jeg vet hva riskrem er, spiser det på julaften uten mandel (grøt med mandel tidligere på dagen), bor i Trøndelag, mannen (som er den som MÅ ha riskrem julaften) kommer fra Nordvestlandet, jeg (som også er vant med, og liker riskrem, men ikke har det som urokkelig fast tradisjon) kommer fra Nord-Norge og Østlandet (som i nordlige og mindre sentrale deler) og litt her og der.

Jeg synes det er rart å ikke ha hørt om riskrem. Jeg synes det er rart å ha mandel i den (men ett eller annet sted må man jo gjøre av mandelen, hvis man ikke spiser grøt, så da forstår jeg jo at riskremen er et naturlig valg ).

God jul!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat