Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-17, 09:25   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du testet Morgenlevering?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Budet gjorde det. Vil jeg tro. Det var hvertfall syltetøy "over alt i gangen" når de lukket opp døra. Men det kan godt bety at det var to små flekker på gulvet altså, mamma liker å overdrive. Uansett kunne jo budet ha tørket det opp.

Vi bor i tredje etasje, og jeg vil helst slippe å vaske syltetøy i tre etasjer og erte på meg alle naboene.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Da ville jeg gått 70 meter.

Ja, kan hende jeg skal gå for det altså. Og om jeg går en knapp kilometer så kan jeg handle på Åpent bakeri også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat