Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-17, 23:42   #2
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bunad til stedatter

Jeg tenker det er best å ha en tilknytning til bunaden, og at deres relasjon gjør at hun har den tilknytningen.

Jeg synes for det første at far tar samtale med mor, det er riktigst.

Så kan han si at dere vurderer å gi bunad, og at dere tenker at konfirmanten selv får bestemme hvilken bunad hun vil ha, og hva hun tenker om det. Jeg ville ikke spurt om tillatelse eller om hun synes det er ok - jeg ville spurt om hennes mening, bare. Tenker jo at man vanskelig kan si nei til noe sånt. Da må man i tilfelle spørre hvorfor.

Kanskje kunne hun selv tenke å gi bunad, da kunne en løsning feks være enten at dere spleiser, eller f.eks. at når konfirmanten har bestemt bunad, kan mor få velge hva hun vil bidra med av sølvet til bunaden (eller skjorte, cape..) Da vil hun ha sin egen gave, og konfirmanten kan ha det at "denne sølja fikk jeg av mamma".

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat