Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-17, 10:35   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bunad til stedatter

Kommer moren hennes til å ville tilby noen bunad? Jeg synes at du skal lufte "tilbudet" for mannen din og så kan han ta det opp med barnets mor. Hvis dette er det ene tilbudet barnet får om bunad, så synes jeg ta hun skal kunne få det. Men det er et poeng å ikke overkjøre mor i denne prosessen.

Jeg har selv en stemor som har vært i livet mitt siden jeg var 6 år, og jeg føler at der hun har tilhørighet har også jeg tilhørighet. Så jeg mener at jeg kunne valgt bunad basert på henne også.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat