Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-18, 15:50   #20
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi forutsetter at klimaforskerne har rett...

Kutte ut kjøtt?

Hvis jeg ble overbevist om at det var rett, så ja.

Slutte å kjøre bil i det daglige?

Nei, ikke uten å bytte jobb.

Slutte å kjøre bil til hytta?

Har ikke hytte

Slutte å fly på kjæresteturer?

Det skjer ikke uansett så den er enkel.

Slutte å fly i jobbsammenheng?

Ikke noe problem. Svært lite fly i jobben min.

Slutte å fly for å delta i viktige familiebegivenheter?

Ja det går fint. Jeg foretrekker faktisk 12 timer i tog framfor å reise med fly.


Slutte å kjøpe nye klær?

Null problem. Dvs må ha klær når klær er oppbrukt. Det hadde vært glimrende om det ble kultur for å bruke klær til de ble utslitt.


Slutte å kjøpe nye møbler?

Heller ikke noe problem. Møbler handles sjeldent og vi lever godt med det vi har.

Slutte å kjøpe nytt sportsutstyr?

Tja. Gode sko er viktige for helsa.

Andre ting du er villig til å gjøre?

Jeg kan være villig til ganske mye tror jeg, men det finnes grenser.
Jeg velger gjerne tog framfor fly selv om det innebærer fem ganger reisetid, men ikke om togbillett koster det dobbelte og togtur innebærer forsinkelser og buss for tog på deler av strekning. (Lei av NSB på sommeren)

Mye av den daglige kjøringen er vanskelig å redusere når vi bor som vi bor. Vi kjører hovedsakelig elbil nå og det hjelper jo litt.
At alle flytter til storbyer er heller ikke godt alternativ.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat