Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-22, 21:02   #33
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.596
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Heldigvis finnes det elbiler for ulike situasjoner. Og ikke alle passer de til uansett.

Ja, jeg har bare ikke helt funnet den som passer våre behov enda, så vi beholder s max'en en stund til.

Bil nr 2 bør straks vurderes byttet, hvilke også skyldes bomring fra etter sommerferien (og halv pris for elbiler) noe som sånnett taler for at bil nr 1 også burde byttes, men vi MÅ ha en bil som rommer MINST like mye som s max'en om feriene vi så smått har begynt å ha skal kunne fortsette, og de er et kompromiss mellom mitt behov for å ikke bare feriere hos svigers, og mannens behov for å slett ikke oppsøke syden-varme, og for min mentale helse så er det VIKTIG. Så, stor nok bil må vi ha!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat