Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-22, 10:59   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Desverre så tenker jeg at vi må akseptere at ytringsfriheten ikke prinsipielt må forholde seg et passende tid og sted, enda så vondt det er for de voksne og barna som må oppleve denne demonstrasjonen.

Så lenge den vurderingen gjøres for alle andre enn SIAN, så nei. Da aksepterer jeg ikke det. Da jeg var en kulturdemo, vi snakker voksne folk med diktlesning av Ane Dahl Torp og føkkings Filharmonien, så måtte vi finne oss i å holde på ett kvartal unna den russiske ambassaden. Men SIAN får lov til å vræle gørra si inn i stuene til folk. Sorry ass, jeg er så LEI dette enkle forsvaret av ytringsfriheten. Det ER ikke blankofullmakt på ytringer overalt hele tiden. Vi har en rasismeparagraf. Vi har barns rettigheter til trygge oppvekstvilkår. Hva med de lokale bedriftene; kafeene, butikkene, restaurantene som får dagen sin ødelagt? Ingen nekter SIAN å ytre seg. Men jeg syns ikke de MÅ få lov akkurat på Tøyen torg.

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Her blir jeg å finne: https://vartoslo.no/agnes-naerland-v...en-torg/364659

Jeg kommer også!

__________________


Sist redigert av Tallulah : 02-04-22 kl 11:04.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat