Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-23, 13:46   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.462
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Spørsmål

Hjelp: Slått et felles postkassestativ skjevt. Hva nå?


Jeg gikk levert en gedigen pakke på døra for er par dager siden. Hele opplegget var sjeldent dårlig planlagt til meg å være, så som en nødløsning fikk jeg hjelp til å sette pakka inn i inngangspartiet i blokka jeg bor i. Her ble den tunge pakka stående delvis lent mot postkassestativet.

I går kom en av mine søte, eldre naboer og sa at hun ikke klarte å låse opp postkassa si. Det går med makt, men døra har blitt tung å låse opp. Det er ikke noen synlige skader på stativet, så jeg antar at vekta fra pakka har skapt en liten forskyvning i hele installasjonen. Sukk.

Er det noen som har noen idé om hvordan jeg fikser dette? Umiddelbar tanke var å ta med en hammer og prøve å dunke det rett. Men jeg aner jo ikke hvor det har blitt skjevt en gang.

Hjelp?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat