Tråd: Netflix Norge
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-12, 12:21   #14
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Netflix Norge

Opprinnelig lagt inn av Thomas, her.

Jeg har meldt meg på og brukervennligheten til tjenesten er veldig bra, men jeg la også merke til at tekstingen ikke lot seg slå av og jeg lurer veldig på hva i all verden de tenkte når de tok den avgjørelsen.

Tror også utvalget må bli bedre hvis dette virkelig skal slå an. Nytter ikke å konkurrere med piratebay hvis du kommer trekkende med filmer og tv-episoder et halvt år etter at de har kommet ut i opprinnelseslandet.

På amerikansk netflix er det også sånn at de fleste seriene kommer etter at de har gått på tv. Er gjerne sånn at sesongene blir lagt til etter at hele sesongen har gått på tv.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat