Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-16, 09:36   #16
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.575
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettsikkerhet for barna våre - applikasjoner

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Med en slik linje det høres ut som dere fører hos deg, kan det hende at barnet/barna heller fokuserer på å lære seg å komme forbi hinderne, istedet for å få fokus på godt nettvett.

Dette er mitt fokus også. Jeg tenker at sannsynligheten for at jeg skal kunne følge med på alt alltid, er ganske liten, mens sannsynligheten for at barnet mitt en gang er like eller mer kompetent enn meg er, er ganske stor, selv om jeg regner med for å være en over middels kompetent bruker. Dessuten er det viktig for meg å gi barnet mitt privatliv. Jeg har lagt inn filter på youtube, men han er 5 år og ser spillvideoer, og endte litt for ofte opp med å se filmer av spill med veldig upassende innhold selv når han søkte etter minecraft eller liknende.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat