Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-06, 12:12   #42
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: men hva med...

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvordan i all verden har du fått for deg at Møøse står for de samme standpunktene som Siv Jensen?

Jeg tror kanskje hun (om enn litt klønete formulert) mente Siv Jensen. Gjennom hele setningen.

Opprinnelig lagt inn av Gullet

Men jeg vil gjerne vite hvordan du kan mene du er forkjemper for kvinner og arbeidstakeres rettigheter når hun står for de standpunktene hun gjør

Jeg forstår det slik at "du" også peker på Siv Jensen, men litt mer generelt, som "man". Og siden hun igjen skriver "hun" på slutten virker det som om det er Møøse hun snakker om. Stemmer det Gullet?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat