Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-12, 22:07   #12
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg synes noe av kritikken som kommer mot sosiale fora er litt surmaget. At litt hyggelig sludring på FB blir tolket som skryt og å vise en falsk fasade, synes jeg er teit, rett og slett. Jeg tror da ikke at de FB-vennene mine som gleder seg over fine ting, har bakt brød eller viser stemningsfylte bilder fra skitur i lysløypene en helgekveld, bare opplever silkeføre, duft av hjemmebakt brød eller harmoni.

Jeg legger ut et og annet bilde av pøbelprinsessen på FB og har også vist henne frem i M2. Men jeg sørger for at det er bilder jeg regner med hun aldri vil bli flau eller lei seg for eller noe som kan bli en belastning for henne.

Det sto forsåvidt i artikkelen at FB _ikke_ var verstingen da, at folk flest hadde lært hvordan det funket der

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat