Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-12, 11:06   #15
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Det jeg reagerer på, er de som er så strenge på sin egen anonymitet, men som gjerne viser bilder av ungene. Hva er greia med det?

På FB?

Jeg har noen bilder av ungene på FB, og selvsagt er det for å vise dem fram. Hva skulle ellers grunnen være? En annen viktig grunn er at familie og venner som bor på andre kanter av landet/verden har lett tilgang på nye bilder. Verden blir mindre på den måten, og det liker jeg. Jeg lar selvsagt ikke alle 250 venner se bildene. Bare de jeg normalt ville vist bilder av ungene mine til, har tilgang på mine album. Jeg har ikke mange bilder, og jeg kommer nok til å fjerne bildene når de blir større også. At FB allerede har lagret dem, bekymrer meg ikke så mye.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat