Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-18, 10:23   #2
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er denne sykkelveien i Groruddalen enkelt å finne frem på?

Eg har sykla den frå Stovner til Østre Aker vei begge veier, og vil seie ja, den er åpenbar og lett å finne. Den går langs idrettsbaner og leikeplasser på Rommensletta, og fram til Grorud stasjon er det godt merka. Eg kjenner ikkje det strekket frå Trondheimsveien og ned til Stovner.

Etter Grorud stasjon, var det dårligare med merking langs Østre Sker vei når eg skulle til Økern. Men viss du skal til Tveita, er det vel naturlig å skrå over mot Furuset der i staden for å fortsette langs Østre Aker vei?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat