Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-17, 14:24   #8
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Enda en hva-ville-du-gjort-poll: 17. mai

Hos oss er det klassekontakt og vara for klassekontakt som havnar i 17.mai-komiteen i 4. og 5.klasse.
Dette veit alle, så derfor er det plutselig veldig vanskelig å skaffe klassekontaktar og vara akkurat i 4. og 5. klasse
Men med førstemann var eg litt uerfaren og visste ikkje at også vara automatisk havna i 17.mai-komiteen. Så då gjekk eg på ein smell!

Etter det har eg passa på å melde meg til FAU kvart år. Det er meir jobb, men det blir litt meir jamt fordelt utover året.
Eg forstår godt at folk vegrar seg for å bli med i 17.mai-komiteen sidan 17.mai er ein dag der ein har lyst til å prioritere å vere med eigen familie og eigne barn. Men dersom det skal bli feiring må jo nokon stille opp og lage arrangement!

Trur eg hadde gått for loddtrekning viss eg var deg. Og ta opp i FAU at det må bli ein fast regel på dette.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat