Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-18, 08:46   #20
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen sosiale settinger du føler deg utilpass i?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nei, ikke så mange. Men sånne "gøy på håret", kle seg ut- arrangementer føler jeg meg rimelig utilpass i. Jeg klarer ikke å opparbeide så mye entusiasme som jeg føler er forventet av meg, og det gjør meg litt ukomfortabel.

Åh, temafester. Det deltar jeg stort sett ikke på, med mindre jeg er invitert av venner som er såpass nære at det ikke er sosialt akseptert å si nei (utelater familie her, siden resten av familien er som meg, ingen i min familie ville drømt om å gjøre noe sånt) . Da er jeg der av hensyn til den som inviterer, klistrer på meg et stort smil og gjør det beste utav det, men føler meg ukomfortabel mer eller mindre hele tiden.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat