Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-18, 19:21   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang penkjole i fysisk butikk

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Hvor pen tenker du da?
Zentrum mote ved Prinsen kino har fine kjole, også type forloverkjole.
Ellers synes jeg Floyd har en del fine kjoler Samt Cornelias Hus og Carma (om de er oppe og går enda). Samt HM. Synes de kan ga noen fine også!

https://www.floyd.no/klaer/kjoler/maxikjoler-1

Zentrum mote lå ved Nova kino, ikke Prinsen, men den er nedlagt og stengt nå. Cornelias hus synger på siste verset, men de har litt igjen enda.

Sist jeg var på Solsiden (år og dag siden) var det en butikk der som solgte Ilse Jacobsen-kjoler. De hadde mange fine, hvis de fortsatt er der (det kan fort byttes ut en del butikker mellom hver gang jeg er på Solsiden). Hallhuber (Solsiden og Nordre) kan ha noen fine, også synes jeg så noen kjoler i vinduet hos i den (relativt) nye butikken på Nordre, der hvor Moods of Norway var før.

Høyer i Kongens gate, ved Starbucks, ser også ut til å ha en del flotte kjoler. Lounge i Olav Tryggvassons gt, ved Nille, kan også ha noe.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat