Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-18, 15:58   #36
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Betaler du for setereservasjon på fly?

Aldri, har en gang på elleve år byttet med en mann som virket tilfreds med å flytte fremover og fra barn. Har selv både byttet og sagt nei til bytte, har ikke tenkt muligheten for at passssjerer ikke tør si nei til bytte. Folk flest virker ikke avhengig av bestemt plass, bortsett fra de med ekstra benplass og de som reiser i følge. Men jeg skulle aldri bedt om å bytte midtsete med vindu eller gang, og hadde sikkert takket nei til det selv. Og det er på en times flytur jeg har byttet, ikke over Atlanteren.

Nå er barna så store at jeg fortsetter uten setereservasjon. Vi sjekker inn i god tid og kan ofte endre plassering. Vi har ingen eller en innsjekket koffert og betaler generelt lite tillegg.

__________________
06 & 08 .

Sist redigert av Lavender : 07-10-18 kl 16:09.
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat