Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-18, 23:50   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge varer konfirmasjonsdressen, egentlig?

Jeg synes billige dresser fort blir dyrt uansett, jeg. Til juleballet i fjor kjøpte vi Zara-dress til ca 1500. Jeg sa nylig til ham at hvis den ikke passer i år (noe den takk og lov gjorde forrige uke, iallfall), så kjøper jeg faktisk ikke ny dress til juleballet i år. Han skal tross alt konfirmeres til våren, og må ha dress da. Han syntes det var dumt (og var således glad for at dressen fra i fjor passer) og argumenterte for å kjøpe komf-dressen allerede nå til jul, men det er ikke aktuelt. Da hadde det måttet bli bukse og skjorte på ball.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat