Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-18, 10:15   #23
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir dere skikkelig sultne før måltidene?

1) Har du en noenlunde fast måltidsrytme som du prøver å følge eller opererer du litt freestyle fra dag til dag ettersom hva dagene inneholder av aktiviteter? Jeg har helt faste måltider, frokost, lunsj på jobb, yoghurt kl 14, middag kl 17, kvelds kl 21.

2) Spiser dere noe mellom måltidene dersom dere blir veldig sultne? Eller lar dere kroppen rekke å bli skikkelig romlesulten før dere skal spise?
Prøver alt jeg kan for å unngå mellomspising, hvis jeg bare må ha jeg gulrøtter i kaldt vann i kjøleskapet.


3) Tenker du på sultfølelse som noe man "skal" ha, eller noe man bør "reparere"? Sultfølelse er ikke farlig, kun et beskjed fra kroppen. Det er helt fint å lære seg å håndtere for både barn og voksne.

4) Har du noen som helst daglig kontroll på (eller tanke for/bevissthet rundt) om du klarer å forbrenne mer enn du spiser? Absolutt. Prøver å holde balanse så godt som mulig. Har gått ned 30 kg og vært stabil i 2,5 år, og det krever daglig kontroll av mengde mat opp mot akitivitet.

5) Sier du noengang bevisst neitakk til mat du tilbys FORDI det er "feil" mat, selv om du har lyst på det? Nesten daglig.

Takk for hjelp [/quote]

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat