Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-17, 09:32   #9
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trump trekker seg ut av Paris-avtalen

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Han skrev at han var valgt for å representere innbyggerne i Pittsburgh (som har mye kull- og stålindustri), ikke innbyggerne i Paris. Men han ble ikke valgt av innbyggerne i Pittsburgh heller, 80 % stemte ikke på ham.

Og Parisavtalen handler jo ikke om Paris. USA er en del av samme klode som alle oss andre, og når det kommer til klima nyter de helt kliss likt av samme avtaler som alle oss andre. Miljøet holder seg liksom ikke til landegrenser.

Save

Selvsagt handler ikke avtalen bare om Paris, men den ble underskrevet i Paris, det var mitt poeng. Jeg er ikke på Twitter (dvs. jeg er, men har glemt passordet...), men jeg håper da virkelig ikke at Trumph tror at den avtalen bare gjelder miljøet i Paris? Vær så snill å fortell meg at han ikke tror det.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat