Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-17, 09:32   #10
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trump trekker seg ut av Paris-avtalen

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Han har jo bevist gang på gang at han er konspiratorisk koko, så det plager meg ikke akkurat.

Det tror jeg nok du kan ha rett i, men det blir uansett veldig mye vanskeligere når en statsleder i et digert land driter i det. Han sitter på enormt mye større makt og gjennomføringsevne enn små grasrotbevegelser.

Det har du nok helt rett i. Men likevel spent på virkningen av dette og totaltregnskapet på sikt.

Jeg merker at jeg våkner litt av "vi har det så bra i Norge-dvalen" når slike ting skjer. Kan plutselig finne på å engasjere meg i ting som jeg har tatt litt for gitt til nå.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat