Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-10, 23:24   #182
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Nei. Den koster som regel 49 spenn pluss avgifter selvom jeg må kjøpe en helt ny billett. Hele pointet med Ryanair er jo prisen. Og pluss avgift er fremdeles ikke dyrt. Jeg flyr London t/r for trehundre kroner - alle avgifter inkludert. Om jeg da må spandere 150 ekstra én av ti ganger så har jeg fortsatt spart store summer.

Neida, de koster ikke som regel 49,-... Les dagens VG så kan du selv se hva det koster å fly Ryanair til storbyer i Europa nå i høst. Ja, for all del Ryanair er mye billigere enn SAS og Norwegian, men absolutt ikke noen 49,- nei.

Man må ikke bruke samme ukorrekte fremstilling som Ryanair gjør... En billett med Ryanair koster faktisk ALDRI 49,- men muligens 49,- pluss, pluss, pluss.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat