Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-18, 16:35   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil lage en videotale til mannen i bryllupet men er helt blank, hjelp!

Takk, dere.

Jeg VIL jo egentlig holde en tale, jeg er utadvendt og flink på den biten, men som sagt blir det litt for personlig og da renner det over for min del. Jeg vil helst ikke stå foran familie og venner og hulke frem det jeg vil si. Jeg kan jo ha en tale i bakhånd og bare si til toastmasteren at jeg gir et hint/sier fra om jeg vil holde den på sparket. Ellers får jeg jobbe litt med den bildegreia og se hva jeg får til der. Trenger jo ikke å være noen voldsomme greier heller, men en liten fin snutt med minner fra årene våre sammen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat