Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-09, 08:54   #49
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Jeg bytter på. Holder på med en av Asimovs bøker i Foundation-serien - og ser nå frem til å bli ferdig med de bøkene. Holder også på med Ken Folletts Stormenes Tid, første del, og i bilen hører jeg på Madame Terror av Jan Guillou. .

Visste at jeg hadde glemt en bok. Jeg leser også på Paktens Voktere av Tom Egeland. Likte Sirkelens Ende godt - og tror jeg skal lese de andre bøkene han har skrevet også.
Jeg tror jeg er blitt sånn at jeg leser bøker til det skjer noe som jeg synes er teit - og da må jeg har litt pause og finner en annen bok. I det minste er jeg ferdig med Asimov og satser på å få ferdig Egeland før jeg fortsetter på Follett.

Bobbelur er ikke aktiv