Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-18, 15:40   #10
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.908
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpestopp - konsekvenser for storsamfunnet

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Nettopp, Floksa. Reparasjon er sprøtt dyrt. Kudos for at dere prioriterer det.

Ingen motforestillinger altså? Ingen som vil være djevelens advokat?

Nei ikke jeg i hvert fall. Vi kaster så og si ingen ting. Heller ikke de telefonstolpene Tenenor etterlot på tomta mi, de ble brukt til å reparere fjøsen og fjøsbrua med.

Jeg mener at utstyr bør lages på en slik måte at det er mulig for en fingernem person å reparere selv, eller i det minste at det ikke koster skjorta å få noen til å gjøre det. Eksempel: Oppvaskmaskinen fra 1998 røyk omtrent samtidig med at nyttårsrakettene for opp (ikke fra oss da, vi kjøper ikke slikt). Å få en reperatør i huset ville kostet cirka 2000, i følge et fima i nærheten. Heldivis kan Helten det der med feilsøking så han fant tips på nett og fiksa den for et par dager siden. Men det hadde ikke vært mulig for meg, det var kronglete å finne ut av og å komme til og reparere og å teste og ennå mer kronglete å få oppvaskmaskinen på plass igjen etterpå.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat