Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-06, 22:26   #19
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg bruker ikke pels, og kjøper heller ikke andre produkter som har pels-detaljer fordi jeg er imot pelsdyrindustrien. Å holde rev og mink i fangenskap i små bur hele livet KUN for skinnet er for meg etisk forkastelig. At vi bruker skinnet til kua, sauen, hesten, reinen osv. som vi i tillegg spiser kjøttet fra er en helt annen sak synes jeg.

Jeg hverken spytter etter eller slenger med leppa til folk som bruker pels, men jeg kjøper/bruker det ikke selv.

Jeg kan egentlig bare signere her, ettersom Canisa allerede har sagt det jeg ville si.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat