Tråd: Kaniner
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-12, 21:28   #1
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Kaniner

Me er i tenkjeboksen når det gjeld kaninar. Me har hatt før og har lyst til å ha det igjen. Men sjølv om me trudde me gjorde alt rett sist, så har eg ein mistanke om at mykje blei gjort feil.

Så no er eg på jakt etter erfaringar og tankar rundt det å ha kanin.
Rasen som eg har sett meg ut er Belgisk kjempe. Eg veit at den krev god plass og ein god del mat. Men kor mykje plass ? Den skal vera ute, så me må tenkja på både hus og utegård til den.

Og så er det mat. Høy og friskt vatn er greit. Men kva anna. Skal dei få pellets eller ikkje ? Frukt og grønt ?

Og sist men ikkje minst. Kjønn og antall. Bør me kjøpa to stykk slik at dei har selskap i kvarandre og eller er ikkje kaninar så flokkdyr som enkelte vil ha det til ?

Kom gjerne med svar på alle dei tinga som eg ikkje er klar over at eg lurar på og
Eg vil berre vera sikker på at me gjer alt rett dersom me skaffar oss kanin igjen.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat