Tråd: Kakebilder
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-14, 09:18   #43
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kakebilder

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Flott. Var det jeg håpet på for jeg må egentlig bake den fredagen. Oppbevare i kjøleskap bare? Litt nervøs for stekingen ja, redd den skal bli rå.

Oppbevare i kjøleskap, ja. Jeg steker kaken på nederste rille, og med bakepapir over etter en halvtime. Den er gjennomstekt etter ca en time, men stikk i den på et par steder rundt midten for å være sikker. Det er i grunn et større problem at den kan bli noe overstekt på toppen enn at den ikke blir gjennomstekt. Men det ordner seg med et bakepapir over.

Utrolig fin kake, Fibi!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat