Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-15, 19:56   #7
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restauranttips i Berlin?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg vet jo ikke hva datteren din liker, men de var veldig hyggelige da Poden var knapt åtte, første gang vi var der. Jeg tenkte å bestille treretter til ham også, siden det var det som var opplegget, men innehaveren foreslo da at en av forrettene (en helstekt vaktel) antagelig var nok for ham i tillegg til dessert, og det var det også. Han likte maten godt (og ville veldig gjerne tilbake i fjor) - og han har aldri vært av de mest altetende ungene jeg vet om.

Vil dere helst ha tips i nærheten av hotellet, eller er andre områder også av interesse? De siste par gangene har vi bodd i Prenzlauer Berg, og har en god del tips der.

Hun er veldig glad i å prøve mat, men blir fort mett. Så hvis de kan tilpasse litt, så er det jo interessant.

Ja, helst tips i nærheten av hotellet, tror jeg, ser for meg logistikken med å trekke alle for mye på t-baner osv på kvelden. :turleder: (Vi er jo for mange for en taxi.)

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat