Tråd: Såpestykker
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-21, 09:52   #11
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpestykker

Jeg er mer og mer gått over til såpe i fast form. Dels pga. miljøperspektiv, og dels pga. jeg synes fast såpe oppleves som mye mer behagelig å vaske seg med. Ikke spør hvorfor.
Mine såper er mine, og er på mitt bad, så det er ikke noe som deles med andre mennesker. Jeg har også flytende såpe stående ved vasken som andre som er innom bruker.
Jeg bruker såpene, også shampo, balsam og husholdningssåpe fra Grims Have. De er veldig faste, ikke glatte, og tørker fort.
https://www.beeorganic.no/categories/grims-have

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat