Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-08, 12:18   #18
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Minoritetsflertall på 48 Oslo-skoler - et problem?

Det som er interessant er hva som telles inn i denne statistikken? Er f.eks svenske barn med der, som i grunnen ikke trenger spesiell norskopplæring. Junior er ikke norsk statsborger, men han har norsk som førstespråk og vi snakker norsk hjemme (ja, jeg skjemmes!).

For min del er dette noe vi tenker på nå som vi skal ut på boligjakt og bydeler som Bjerke utgår av den grunn, selv om de helt klart er mer i tråd med hva jeg har lyst å bruke på bolig.

Når det gjelder bussing, så syns jeg det vil være stigmatiserende for de det gjelder og derfor ikke en god løsning, men jeg har ingen god forslag til løsning heller...

Avsporing: legges PISA resultatene ut ennå, slik at man kan se hvilke skoler som gjør det bra??

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat