Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-08, 13:06   #20
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Minoritetsflertall på 48 Oslo-skoler - et problem?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

For min del er dette noe vi tenker på nå som vi skal ut på boligjakt og bydeler som Bjerke utgår av den grunn, selv om de helt klart er mer i tråd med hva jeg har lyst å bruke på bolig.

Hæ? Skolene i villastrøkene i bydelen vår (altså Bjerke ) har en helt annen demografi, altså - se tallene lenger opp her. En minoritetsandel på ca. en tredel anser jeg som positivt.

Jeg vil tro at alle ikke-norske telles, men vet at det nok er ytterst få svensker og dansker som bidrar til statistikken i vår skolekrets.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat