Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-07, 17:50   #14
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg

Jeg har prøvd mye forskjellig på mine unger - både Reima og "billig-merker", og det som ofte slår meg i slike diskusjoner er at det alltid er slik at det dyre er best og det billigste er dårligst.

Det stemmer imidlertid ikke med min erfaring - og heller ikke med ulike tester som gjennomføres av ulike instanser.

Cubus-ull har vi mye av - har aldri raknet i vår vaskemaskin.

Regntøy fra HM og Lindex fungerer supert for våre aktive unger - de har aldri vært våte med dette.

Cherrox er like bra som vintersko som gore-tex, vi har brukt Vikings ekstra varme "cherrox" det siste året og er godt fornøyde med det.

Både billige sko, regntøy og dresser har vært testet av Forbrukerportalen og TV2 - og det har vært forholdsvis like ofte gode "karakterer" til billige som til dyre merker.

Min erfaring er at det å sette likhetstegn mellom pris og kvalitet blir feil - det er mye billig som fungerer bra nok.

Når skal vi slutte med dette tullet at vi bruker tusenvis av kroner for at ungene skal ha det aller, aller beste, når det viktigste ikke er å ha det beste, men det som er bra nok? Mine unger har bra nok uteklær - og jeg trenger ikke ruinere meg av den grunn...

  Svar med sitat