Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-16, 13:58   #15
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.000
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Jeg er ikke ute etter noen, jeg er ute etter noe".

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg mener også at man i sjeldne tilfeller kan gå på en så stor smell at man ikke klarer å gå på jobb, men jeg mener at vi ikke har råd til å få få 100 % lønn mens man er hjemme, man må kunne klare seg med 90, noe sånt.

Jeg var så lur at jeg søkte 20 % permisjon fra jobben min "for å hente meg inn litt", så mitt sykepengegrunnlag var på 80 % av den lønna vi egentlig er vant til da jeg var langvarig syk.

Det gikk såvidt rundt, med alle ekstrautgifter til behandling og avlastning i hjemmet, men bare fordi det måtte og jeg faktisk var for syk til å jobbe. Men det var definitivt et effektivt incentiv for å komme seg i jobb igjen for meg som hadde en god del egeninnsats for å bli bra igjen, så jeg er ikke nødvendigvis imot det. Men det bør være noe slags rimelighet i det systemet. At det kicker inn etter en viss lenge på sykemeldingen, halvveis til AAP eller noe sånt.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat