Tråd: Messenger
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-20, 19:29   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.523
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Messenger

Min datter på 12 år er med i ei treningsgruppe med aktiviteten sin. Der sendes det ut beskjeder og avklaringer i en gruppechat på messenger. Hittil har jeg vært med i chatten, og må videreformidle alle beskjeder til henne. Nå er jeg lei av det, så jeg prøvde å lage en bruker til henne på messenger, uten fb. Fikk det ikke til, så jeg ga opp etter mye plunder og heft og opprettet en fb-profil til henne likevel. Det har hun egentlig verken bruk for eller ønske om, men nå har hun det i alle fall. Den yngre generasjon bruker ikke facebook noe særlig.

For min del foretrekker jeg messenger foran både sms og snap, på grunn av at det er lett tilgjengelig på pc. Hadde ønsket å ha den muligheten selv om jeg ikke skulle hatt facebook.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat