Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-15, 18:16   #76
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av Varta, her.

Jeg likte karakteren til Freema Agyeman (Martha fra Doctor Who) veldig godt i Sense8. Forholdet mellom henne og Nomi var fantastisk skildret. Og Lito var veldig morsom. Vi så nå hele ferdig, jeg er litt usikker på hva jeg mener om den sånn i etterkant. Den har noen store feil, men den hadde også veldig mye som gjorde meg begeistret (nå er jeg lett å begeistre, da. Island!).

Vi reiste på ferie omtrent halvveis og jeg kjenner jeg er litt sånn Meh til å starte opp igjen. Jeg tror det er en serie jeg vil like, mer enn jeg faktisk gjør. Har hatt det på samme måte med Under the Dome og den serien fra Florida Keys. Felles for den og Sense8 er at det går så saaaaakte.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat