Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-20, 08:35   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste og mest plasseffektive ferieplaggene

Da jeg var på interrail så bestod bagasjen min av 5 kjoler og badetøy. Kjolene hadde forskjellige bruksområder, og det fungerte helt fint. (Selv om feriebildene viser at jeg ikke akkurat hadde mangfold i antrekkene.)

Men vi var heldige og det var jevn temperatur hele ferien (ca 28 grader). Det er varmere i Japan, og det er godt mulig at du ønsker å vaske relativt ofte. For du kommer til å svette en del.

Vi booket oss inn på AirBnB med vaskemaskin et par ganger underveis, og da brukte vi vaskemaskinen aktivt. Men jeg innbiller meg at det er gode vaskemuligheter med myntvaskerier i Japan ... det var i hvert fall det for 25 år siden.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat