Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-17, 15:56   #53
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Æsj, der mistet jeg litt av respekten for ham. Jeg syns det var unødvendig. Jeg skjønner at boka hans har en litterær dimensjon som nødvendigvis går utenpå kun det faglige man ser i en slik rettsak, men det er jo symptomatisk at det som kommer da er utseendebasert hos damene, og faglighet/modenhet hos mennene (konfirmant). Og akkurat den syns jeg han kunne tatt til seg uten å gå helt i forsvarmodus.

Mange andre forfattere har jo klart å referere rettssaker i bøkene uten å gå på utseendet. Schou og Seierstad om 22. juli, for eksempel.

Han sier han har jo sett på dem i 4 mnd, så da blir det sånn. Ja men herregud, men trenger vel ikke skriftliggjøre det i en bok av den grunn!!!! men ja, jeg er selvsagt for ytringsfrihet og rett til å formulere seg slik. Men forsøk å bruk en hjernecelle liksom.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat