Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-18, 09:46   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trener legestudenter gynekologiskeundersøkelser på pasienter i narkose?

Nå har jeg lest facebooktråden og artiklene, og er ikke spesielt bekymret for praksis. Jeg syns heller ikke legene (de fleste var vel legestudenter?) svarte spesielt hårreisende. Ingen syns det var greit at det ble utfør GU-undersøkelser på kvinner som var inne for noe helt annet, og ingen visste om eksempler på at det skulle skjedd. Det står det heller ikke om i Forbes-artikkelen. Så var det litt uenighet i hvor eksplisitt et samtykke burde gis, i tillegg var hovedartikkelen skrevet om et "teaching hospital", der det slik jeg forsto det; på alle måter var klart at studenter ville delta i undersøkelsene.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 02-07-18 kl 10:02.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat