Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-18, 10:15   #9
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moralsk spørsmål: Er det greit å ikke snakke sant hvis det gavner noe/noen?

Tja, jeg og mannen har nettopp gjort oss skyldige i å si at jeg må en tur hjemom for å passe naboens katt noen dager/vaske klær, mens store deler av storfamilien er på hytte. Joda, jeg passer katten, men kunne fint ha sluppet unna den jobben hvis jeg virkelig ville være på hytten en uke i strekk. Det orker verken jeg eller mannen, derfor passer vi allltid på å ha noen "oppdrag" hjemme i den mest intense hytteperioden, for å ikke såre følelsene til den delen av familien som synes det er fantastisk å tilbringe all våken tid sammen på et relativt lite boareal i over en uke. Jeg ser ikke noe galt i å komme med en hvit løgn/fortelle halve sannheten hvis det ikke skader noen, snarere skåner følelsene deres.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat