Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-18, 18:59   #17
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det aller varmeste ullundertøyet for voksen?

Slenger meg på Devold Expediton-koret.

Jeg har Devold Expedition Woman Hoodie som jeg bruker en del på jobb. Veldig fin i halsen synes jeg! Jeg har den i både svart og grønn, og snart 13-åringen stikker av med den grønne rett som det er. Skal jeg ut på tur, pleier jeg å ha på en tynn ulltrøye under den tykkere Devoldtrøya. Det er stort sett 20 år gammelt Bjørn Dæhlie-undertøy, men jeg har også et helt nytt sett fra Devold som er veldig godt. Funket som snus i -17 + vind i helgen. (I tillegg til Windstoppervest, dunjakke og fjelljakke så klart. Brrrrrr....)

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat