Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-18, 20:56   #49
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Får ikke barna våre noe alle barn bør ha?

Inntil i fjor gikk alle våre ferier til familie på Sørlandet ( frem til vi flyttet hit) , Danmark og en gang til Polen. Nå er barna større og jeg klarer å ta dem med til varmen. Vi har hverken hytte eller båt, har et ganske lavt forbruk og prioriterer derfor å få litt sol og varme. Det finnes ingen bamseklubb de stedene, vi bader og det skjer fint lite. Resten av ferien blir vi hjemme og tar dagsturer.

Yngste vil nok si at å sove i telt i hage med seks gutter fra klassen var et høydepunkt i fjor og noe han ønsker å gjenta.

I vår omgangskrets gjør folk mye ulikt. I år dro noen til Thailand mens i fjor var de hjemme. Det er ingen som har reist mye.

Det er absolutt ting mine ikke vil få gjort med meg men det er ikke synd på dem. Det viktigste er å gjøre ting sammen og skape gode ferieminner.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat