Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-06, 20:37   #11
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Problemer med Mac

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ja, jeg vet at jeg skal bruke Eple og ikke Ctrl her altså. Mente at å bruke Eple+C/V IKKE fungerer som Ctrl+C/V i Windows.

Slik jeg bruker tastekombinasjonen så fungerer den helt likt.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Eks: hvis jeg står på et bilde på en side og bruker Copy (holder musetasten inne og velger Copy Image) og så går inn hit for å lime det inn - og velger menyvalg Edit -> Paste, så kommer det IKKE noe bilde inn!

Når du skal legge inn bilder i forumet, eller på nettet så er det bildeadressen du trenger å ha tak i. Den finner jeg ved å høyreklikke og velge "kopier bildeadresse", så setter jeg bildet inn i forumet ved hjelp av denne: . Hvis bildet befinner seg lokalt på maskinen må det lastes opp som vedlegg, eller på annen måte legges ut på internett før jeg kan vise det i forumet.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat