Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-14, 12:46   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Snusmumrikkenkostyme

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ja, det blir spennende å se hvordan det blir når du er der selv, Tallulah. Nå er jo din enda ganske ung enda, men det er godt mulig han på samme alder blir mye mer selvsetndig og selvhjulpen enn det min sønn er.

Jeg lover å innrømme det om jeg ender opp med å sy eller kjøpe et kostyme til min voksne sønn i stedet for å hjelpe ham å sy det selv.

Jeg var veldig mye mer selvstendig enn det min sønn er, og det mine søsken har vært. De har fått hjelp til mange ting det ikke engang har falt meg inn å spørre om, og det har også vært stilt større krav til meg enn til mine yngre søsken. Og mye større krav enn jeg stiller til min egen sønn. Som sagt, jeg ser ikke noe problem med å hjelpe til med å finne fram ting fra loftet, tipse om hvor ting kan kjøpes, eller også sy deler av et kostyme. Det var nok bare noen med måten du la det frem i HI; en bestilling som din sønn hadde lagt inn, og det virket som du så det som helt selvfølgelig at du skulle kjøpe dette til ham, eller sy bukse, jakke og hatt for ham. Hvordan han egentlig spurte, og hva han egentlig spurte om vet jo bare du.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat