Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-19, 21:56   #13
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan ser en vanlig dag ut for din hund?

I hverdagene: brødskive og tissing i hage av mannen min ca 6-tiden, morgentur med meg ca kl 7 i 10-20 minutter. Alene og sover nok mesteparten til ungene er hjemme fra skolen i 14-15 tiden, kort tur med en av dem og ute i hagen når hun vil. Middag med oss i 17- tiden. Som regel tur med meg ca 30-45 min i 18-19 ish tiden nå på vintertid. Så bli med mannen på sønnens trening for intense løpeøkter etter ball. På sommertid drar vi som regel på turer til vann ettermiddag/kveld der mye svømming og løping inngår. Er det veldig varmt blir det mindre vanlige turer i skogen. Kort tissetur før vi legger oss, utpå veien.
I helgene får hun brødskive og tissing i hagen sånn ofte 8-9-10 tiden. Så vanligvis tur med meg, evnt begge oss voksne, i skogen ca 1-1,5 time etter sen frokost. Så ettermiddagstur/løpe/svømmetur med ball og en kortere tur.
Vi har en schæfer/border collie blanding, både rolig og full av energi.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat