Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-19, 10:16   #19
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser en vanlig dag ut for din hund?

Min voffs er 7,5 år, glemte å skrive det.
Han er egentlig veldig rolig men når han kommer hjem fra tur er han spinngæærn og løper rundt og legger seg ned for kos. Han egentlig vært veldig rolig og lettlært fra første dag.

Nå er jeg hjemme på 3uka pga brudd i ankel så jeg har ikke vært ute med han.
Nå er det hagen som gjelder og gutta går tur når de kommer hjem, mest minsten da.
Han er ikke veldig mastete på å gå tur. Han blir litt fornermet om jeg kun tilbyr hagen så da snur han i døra og tusler inn på soverommet og legger seg i sengen sin. Han ligger ved siden av senga vår og han ligger der helt til jeg står opp.

Men vanligvis;
Jeg er oppe først og han kommer tuslende når jeg har vært på badet. Da får han vann og etpar godbiter. Smører en brødskive med leverpostei. Ikke hver dag, da blir han lei. Vekker eldstemann, så går vi tur på 15min før eldste må gå og minsten vekkes.
Han er hjemme hele dagen. Det går fint.
Blir luftet i hagen når minsten kommer hjem.
Går tur sånn ved 19tiden.
Noen ganger kommer svigermor og henter han på dagen. Men har ikke gjort det nå siden november når det er så glatt og isete.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 23-01-19 kl 19:17.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat